2014. január 3., péntek

Mit hozott a Jézuska?

Igazán szerencsésnek mondhatom magam, teljesen elkényeztetett a Jézuska idén. Három dolog volt a listámon, abból kettő a fa alatt várt, a harmadikban pedig még reménykedem, hogy megkaparinthatom. Persze nem áll szándékomban felsorolni, mert egyrészt tűnhet dicsekvésnek, másrészt nem hiszem, hogy itt bárkit is érdekel, de meg akartam osztani egy-két irodalmi apróságot veletek.
Az öcsém minden évben stabilan naptárat ajándékoz nekem. Ennek tudja, hogy örülök, és neki is nagy könnyebbség, hogy nem kell ezen törnie a fejét. Én azért igyekszem kreatívan ajándékozni, idén (is, mint tavaly) saját készítésű apróságokkal leptem meg mindenkit. Ő egy kézi festésű bögrét kapott, amin hatalmas 42 virít (Galaxis útikalauz stopposoknak rajongók, kezeket föl!). Már be is jegyeztem néhány programot az évre, és majd szorgosan írom, mikor kell blogposztot hoznom, ugyanis van egy kis fogadalmam (bum! mégis megfogadtam valamit) és abban a reményben, hogy kivételesen megtartom, úgy döntöttem felteszem az internetre, hogy mindenki láthassa, és így nagyobb bűntudatot érezzek, amikor megszegem megszegném. Tehát, szeretnék havonta legalább kettő bejegyzéssel jelentkezni.
A Doctor Who könyv nagy meglepetés volt. Hosszú ideje érett bennem az elhatározás, hogy megnézem a kultikus sorozatot, ami novemberben ünnepelte 50. (!!!) születésnapját, és tavasszal sikeresen belefogtam. Azóta óriási rajongója lettem, amit nem győzök lépten-nyomon az ismerőseim tudtára adni. Az elveszett Douglas Adams (Galaxis útikalauz stopposoknak, és bár másodjára említem a bejegyzésben, nem, nem szeretem, öcsém a rajongó) által írt epizódok alapján írta Gareth Roberts, forgatókönyvíró.
A másik könyv nem annyira ajándék, de mindenképpen örülök, hogy elolvashattam. Markus Zusak díjnyertes bestsellerje, a Könyvtolvaj bejárta a világot, és magyarra is lefordították. November közepén láttam meg a belőle készült film előzetesét, és azonnal megfogott a történet. Bár értesüléseim szerint csak január végére van kitűzve a magyarországi premier. 
Már mindkét könyvet elolvastam, és hamarosan bemutatom nektek is egy kis kritika/ajánló keretében. Ti milyen könyvet kaptatok karácsonyra? (Kezdek belejönni ebbe a blogolásba, talán.)

1 megjegyzés:

  1. Na, akkor a te egyetlen fogadalmad is idén blogos. ;) Nekem is. Én a Könyvtolvajt magyarul olvastam és azt hiszem nem mondhatom elégszer, hogy mennyire szeretem. Kedvenckedvenckedvenc:D Én idén egy könyvet kaptam: Kate Jacobs-tól a Péntek esti kötőklubbot. Már elolvastam, könnyű (?) könyv volt, amolyan, hogyan legyünk női klub. De nekem tetszett. :)

    U.I.: Akkor erre a hónapra már a blogolásod felét kipipáltad! :)

    VálaszTörlés