2014. december 23., kedd

A karácsony nekem...

Az első decemberem Budapesten többnyire vidám hangulatban telt. Amikor december elején először pillantottam meg a kivilágított körutat, úgy éreztem, mintha egy karácsonyi képeslapba csöppentem volna. Az első vizsgaidőszakom ugyan visszavett a karácsony-lázamból, de az első akadályokat sikeresen vettem, és utána igyekeztem bepótolni, amit előtte a tanulás miatt nem tettem. Jártam a Vörösmarty téren az adventi vásárban, fotóztam, majd haza vonatoztam és itthon voltam karácsonyi bulin, szülinapon, és persze a mi kis karácsonyi vásárunkon is. Pihenni nem nagyon volt időm, amióta haza értem, de most már talán néhány nyugis nap áll előttem. Ajándékok becsomagolva, karácsonyi zene szól maximum hangerőn, csak a hó hiányzik a tökéletes hangulathoz. 
Régen fogtam már a kezemben a gépet, úgyhogy az elmúlt napokban megpróbáltam képekben elmondani, mit is jelent nekem, hogyan is telik a karácsony.

Az adventi koszorúnk - évek óta én csinálom














Andrássy út

A nagykörút is ki van világítva
Karácsonyra ezekben a körömlakkokban hangolódom

A fára mindig kell a dekoráció

Kreatív, csináld magad ajándék lehet egy festett bögre

December eleje óta a Diótörőt hallgatom, annyira karácsonyi zene

Ajándékcsomagolás

A mézeskalács sütés is elmaradhatatlan

Hosszú nap után jól esik a forró tea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése